Thursday, January 1, 2009

aduh...

hai..dalam blog ni..aku taknak skema..xnak berayat bombastik!!just st8 to d point..hehehe..tak kisah la..
ok la..sekrang ni,aku nak kongsi masalah..mungki dengn cara ni,aku menemui ketenangan..huhuuu..
kadang2 aku tak faham ngn diri aku..bukan tak faham dri segi fizikal.tapi jiwa ni..jiwa yang komplks..sukar nak gambarkan..susah nak tafsir..arghhhh!!!!
aku nak buang jauh2 perasaan yang boleh buat aku hanyut dan terbuai dgn bisikan syaitan..
fokus utama aku..kerja..siapkan kerja..menjadi pekerja komited..dan memikirkan perkara2 yang dapat memajukan untuk masa depan...
tapi bila adanya rasa dan perasaan dalam diri..semua tu akan tergangu..asyik nak pikir..terbayang..kadang2 sakit hati..
Ya Allah..engkau berilah kekuatan dalam diri..semoga aku akan terus bersamaMU..amin

2 comments:

  1. Apa masalah ko? Kata nak kongsi masalah. Takkan masalah ko perasaan je kot. Bukan ke ko ni jenis yang takde perasaan...Hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha...amboi,tak baik tau kata camtu..aku ada perasaan la..heheheh..nnti aku story ek..

    ReplyDelete