Tuesday, January 6, 2009

arghhh!!!sakit perut...

malm tadi aku mengalami gastrik buat sekian kali nyer..ptng pas balik sekolah..aku rasa perut aku ni dah sakit2..tapi tak la teruk..sbb smmlm aku terlewat mkn..hampir 2.30 baru aku mkn..pagi lak,brkfast sikit..itupun kuar balik..pas maghrib tu,aku ingat dah ok..aku pun pekena mkn nasi berempah..bila dah start nak sakit dalam kul 9.30..aku pun mula masuk awal tido..terlelap dalm 10.30..tapi terjga,coz perut sakit sangat..aku terjaga dalm kul 2.45 pagi,sbb tak tahan,aku pun cari minyak gamat,urut sendiri..kalo kat umah mesti aku dah minta tolong mak suruh urutkan..sbb mak aku ni terer gak mengurut..pastu aku terlelap sendiri...bangun pagi dalm kul 6.00 alhamdulilah..dah ok sikit...so aku pun mula la kehidupan aku cam biasa..tapi sekarang ni..jam menunjukkan pukul 5.51 ptng..sakit aku kembali lagi..tapi sikit2 jer..takut gak kalo teruk,sbb aku ni kalo sakit,mesti terguling2..muntah2..harap2 ok la..amin..

5 comments:

  1. Laa apa salahnya kalu skali sekala muntah-muntahkan.heheeh

    ReplyDelete
  2. Haah aku setuju ngan daud. Kadang-kadang muntah ni memberikan suatu kenikmatan dan kepuasan. Secara tak langsung segala benda yang tak diperlukan oleh badan dapat dikeluarkan.

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang muntah-muntah ni takdenya nak dapat rezki. Hehehe

    ReplyDelete
  4. Aku nak tambah sikit.. Kahwin la cepat oiii. Takdela ko nak mengharapkan mak ko je yang tolong urutkan. If ko kawin bini ko la leh urutkan. Kalu ko kawin bukan ko yang akan muntah-muntah but bini ko yang akan muntah-muntah. hehehehe

    ReplyDelete
  5. tu la..tanda2 kena kawin awal...ha?kawin?emmm..

    ReplyDelete