Thursday, January 1, 2009

lupa la..


sementara menunggu geng2 yang..berhenti jap kat tol gombak..




gambar dengan student aku yang meriah..kat janda baik..sempat memancing..walaupn jenuh nak menunggu ikan makan umpan..agaknya,ikan tidur kot..hehehehe





satu lagi..masuk hari kedua tahun 2009 ni..aku nak kongsi perkara yang best yang aku dah buat..hahahha..kenangan tu beb..kenangan terindah..masa yang berlalu memng takkan kembali lagi..mungkin aku akan alami lagi peristiwa2 ni..tapi ia tetap jauh berbeza..cerita bab masa ni..aku teringat ada tokoh menyatakan..masa tu hanya ada tiga tempoh..semalam..yakni perkara yang dah kita lalui..sekarang..yakni masa yang ada dalam genggaman kita..esok..di mana kita tak tahu..sempat atau tidak kita laluinya..satu lagi..ada tokoh menyatakan..masa tu ada 3 saat..saat selepas,saat kini dan saat akan datang..so..setiap saat berlalu menghampiri kepada kematiaan..renung2kan..dan selamat beramal..


No comments:

Post a Comment