Thursday, January 1, 2009

masuk hari ke 2..

salam...hari ni masuk hari ke 2 aku singgah dan menaip kat blog aku..mlm tadi memng nak tulis banyak..tapi fikir esok nak menunaikan kewajipan sebagai seorang pekerja..so aku pun..tutup latop awal dan tutup mata awal..hehehe..tapi sebelum tidur..biasa la..menconggak masalah perasaan yang berserang...kadang2 pikir aku ni..ntah apa2 je..
Takpe2..kali ni aku akan cuba untuk melupakan segala masalah perasaan ni..buang jauh2..
korang doakan semoga aku berjaya...thanks..
pergantungan yang abadi dan kekal hanya milik Allah...Ya Allah..Engkau berikanlah kekuatan kepada aku mengharungi ujianMu ini...amin..

2 comments:

  1. Itu maksudnya Allah sayangkan ko. Kalu tak takdenya ko diuji. Ujian tu tanda kasih sayng Allah kat ko. Ko tu je yang tak sanggup nak terima ujian daripada yang ESA. Tau nak senang je. bersyukur la ek...

    ReplyDelete
  2. hayoooo...anonymous..tu satu pertuduhan tu..aku tak rasa aku nak senang jer..kalo camtu baik aku tak yah keja dll..kita sbg umat manusia beragama islam kena redha..tabah menghadapinya..yang penting berdoa..dan minta bantuan rakan2 untuk mendoakan juga..itu yang penting..namapun manusia..ada masa kita memrlukan sokongn rakan..dan aku bersyukur aku masih di sini..ujian menandakan kita disayangi..ok anonymous?puas hati?

    ReplyDelete