Monday, January 5, 2009

emmm..macam2 hal..biasa la..tu..

salam..hari ni..1st day aku start semula mengajar..tapi pagi2 dah buat hal..
hari ni aku terlewat hampir 30 mint..bangun pagi,kat rumah sewa aku mcm biasa..masing2 kena berebut bilik air..aku orang ke2 selepas hafiz..aku kuar dlm kul 7..kalo hari biasa ok jer..x sangka hari jam giler...rupa2nyer ramai nak antar anak2 gi sekolah..huhhuu...so aku pun terlewat..datng jer dah perhimpunan..pengetua tengah berucap..aku dgn tak malu n selamba..duk kat depan..student tgok jer..hehehe..muka tetap kena control..pas pengetua berucap..dia duk sebelah aku..nasib baikdia ok..siap tepuk2 nahu aku lagi..aku pun tersengeh jer..hehehehe..layan2 sikit dia borak..ok latu..pagi tadi,aku agak bz..sbb parent akhtar nak jumpa..pastu perut buat hal lagi..akibatnyer aku masuk lambat dalam kelas,sampai budak2 kena pangil..sorry,cikgu tak sengaja..hehehhee..masuk dalm kelas..mcm biasa mcm2 ragam and kerenah budak2..boleh tahan gak nakal dorang..tapi ramai gak yang ok..tadi aku balik lewat..aku cikgu kedua lelaki yang balik lewat..nak siap kan agenda utk esok meeting..almaklum la..aku diberi tanggungjawab sebagai ketua penatia geografi dan pengarah sukan sekolah..harap2 esok berjalan dengan lebih baik...

2 comments:

  1. Ko memang selalu camtu. Tak perlu la ko nak streotaipkan perkataan "TAK SENGAJA". Nak tak nak ko memang SENGAJA. Tak perlu la nak selindungkan kesilapan disebalik perkataan TAK SENGAJA ko tu. Hahahahahaha

    ReplyDelete