Thursday, January 1, 2009



hari ni..balik awal..sbb hari ni muslim semua mennunaikan solat Jumaat..hari ni meeting habis lewat,kul 12.30..aku yang kebulur dari tadi terus je gi ke kantin dan melantak dengan kesopanan(sopan ke?) bersama rakan2 seperjuangan..

pas solat aku nekad nak jumpa seseorang,nak setlekan benda yang terbelenggu dalam kotak fikiran aku ni..dah lama nak cakap dengan dia..harap2 dia free..apa yang aku nak cakap..rasa dan ada dalam kotak fikiran..tapi dia pulak sibuk..aduh..aku ni,kalo ada benda yang terbuku dalam hati..dan tak luahkan kat orang tu..aku jadi tak senang..

kalo korang tengok cerita desperate housewive..aku ni mcm si susan..hehehehe..bab perangai la..kalo bab fizikal..sah2 lain..so aku mesti jumpa dia dan berbincang,kalau tak dia jd mangsa keadaan..mangsa keadaan apa?nanti kalo aku rajin aku cerita..

emm..gambar tu aku ambik pas tengok cerita..cerita apa ek..lupa la..kat midvaly,kat macd..

2 comments: