Saturday, January 17, 2009

beli bunga....

sorry gambar kabur.tangkap dlm keta...kira seni ek..hehehe





semalm..antara hari yang penuh dgn aktiviti..bermula seawal pagi..aku,nenik and hafiz memulakan sesi dgn berjoging di tasik perdana...macm biasa la..tgh2 joging terserempak ngn ex student 4rd..samrol..so sempat borak2 kejap..dia continue amster..duk kat 6..bagus la..pas joging kitorang pekena roti canai..pas balik.buat kerja harian..basuh baju dll..aku terus gi umah daid ngn nenik..hafiz tak join..koje..sian dia..selalu mengorbankan hari cuti utk syarikat dia..emm..dia rela,tak pe la..pekerja contoh..aku,daud n nenik pegi shoping kat giant gombak..tempat lain taknak..coz..US nyer..aku n geng tgh boikot barng2 US n Israel..antara pejuangan kecil yang mampu aku lakukan setakat ini..tapi dalm duk jln kat giant..aku lintas kat depan KFC..ya Allah..ada gak manusia beragama Islam yang melantak,mencekek darah anak palestin kat situ..apa la..ada orang cakap..biarkan..itu duit dorang..palahotak duit dia!!!!geram aku!!yang hang dok sokong bebenar US tu buat apa..jgn kata tak tau..GAZA diserang habis2an pun korang senyap..aku tak tau la jihad korang...aku rasa..korang doa jauh sekali.yang penting perut ko terisi..itu agaknye korang rasakan..yang makan tu..makcik pakcik..bertudung..menyampah..!!dah tutup kes tu...pas beli brng serba sedikit..aku pu lepak kat umah member aku..pijie kat gombak..dia baru balik genting..banyak pokok dia beli kat sana..daud dengar cerita pijie terus teruja nak beli pokok..so..time tu gak dia ajak gi SG Buloh..terus pegi...utk pengetahuan korang..Sg Buloh memg merupakan pusat bunga terbesar dan poplur kat malaysia..penat berjalan..aku beli 10 pokok utk aktiviti Kemahiran Hidup..yang lain pun tak kurang hebat..borang semua bunga..penuh keta..hehehehe..sampai gombak..nak maghrib dah..solat..pastu terus gi pasar gombak..beli makanan utk dimakan..aku beli kek,nasi lemak rendang ayam,mee sup,limau..malm tu sampai umah 11.30..rasa cam nak demam..aku pun terus tido...

No comments:

Post a Comment